luni, 2 mai 2011

Interviu cu Didi_diana5

Denisa.cimpu


Denisa.cimpu: Buna!
Didi_diana5: Hey buna
Denisa.cimpu: Iti multumesc ca ai acceptat sa ne acorzi acest interviu
Didi_diana5 : Placerea e de partea mea!
Denisa.cimpu: Avem cateva intrebari sa iti punem.
Didi_diana5: Sunt pregatita sa va raspund la toate !
Denisa.cimpu: De unde ai aflat de Stardoll?
Didi_diana5: Pai eram afara si doua fete vorbeau si m-am gandit sa incerc dar nu stiam iar dupa ceva timp a venit o fata la mine si mi-am faacut contul si am invatat
Denisa.cimpu: Ce iti place cel mai mult la Stardoll?
Didi_diana5 : Cele 4-5 prietene pe care mi-leam facut si ...cam atat!
Denisa.cimpu: Daca ai putea schimba ceva la Stardoll,ce ai schimba?
Didi_diana5: Foarte multe as schimba ,dar in primul rand non superstari si superstari sa aiba aceleasi drepturi si sa primim 10 banuti
Denisa.cimpu : iti multumesc ca ne-ai acordat acest interviu, o zi buna!
Didi_diana5 : Cu mare placere, la revedere !
Didi_diana5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu