duminică, 1 mai 2011

Interviu cu Denisa.Cimpu

Deeutza_a : Buna, iti multumesc ca ai fost de acord sa accepti acest interviu!
Denisa.cimpu : Cu placere,sunt incantata!
Deeutza_a : Pentru inceput ,am sa te intreb de unde ai auzit de Stardoll?
Denisa.cimpu : Pai,umblam pe Google si am vazut o reclama de la Stardoll si am zis sa ma inregistrez,sa vad cum este
Deeutza_a : Ce iti place cel mai mult la stardoll?
 Denisa.cimpu :Sa vizitez prieteni,sa fac shopping si sa ma duc la party-uri
Deeutza_a : Crezi ca ti-ai facut prieteni adevarati aici pe stardoll?
Denisa.cimpu : Da,mi-am facut cativa,iar printe aceia unul esti tu :)
Deeutza_a : Daca ai putea sa schimbi ceva la Stardoll  ai face`o?
Denisa.cimpu : Da,am ceva de schimbat,ca mai multe haine sa fie si de non-ss,nu numai de ss,in rest imi place Stardoll asa cum este
Deeutza_a : Ce parere ai despre cei non-ss si cei ss ? Crezi ca ar trebuii sa aiba aceleasi drepuri la joc?
Denisa.cimpu : Da,cred ca ar trebui ca toti sa aiba aceleasi drepturi,si cei Royality sa nu ii mai jigneasca pe cei non-ss
Deeutza_a : Ce iti doresti cel mai mult pe stardoll?
Denisa.cimpu :Sincer,ce imi doresc cel mai mult e sa devin CG,sau macar NCG.
Deeutza_a :  Le dai un sfat cititorilor?
Denisa.cimpu : Da,2 sfaturi,sa ma voteze si sa-ti cumpere din bazaar
Deeutza_a : Ok, iti multumesc ca ne-ai adresat acest interviu, o zi buna!
Denisa.cimpu : Cu placere,si o zi buna tuturor, va pup pe toti!
                                                                  Denisa.Cimpu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu